Het regiobestuur draagt zorg voor het voorbereiden en uitvoeren van het beleid in de regio, representatie van de regio en voert de regio-administratie. Het bestuur zorgt dat de teams Spel en Programma en Deskundigheidsbevordering hun taken kunnen uitvoeren. Een van de leden van het bestuur is de vertegenwoordiger in de landelijke raad.

Op dit moment draait de regio deels op een interim-bestuur, dit is als volgt samengesteld:

Barbara Remery

Lid landelijke raad Wouter Verbeek
Plv. lid landelijke raad Evelien Beguin

Coördinator spel en programma

Coördinator SA/
deskundigheidsbevordering

vacature

Wij vragen al onze vrijwilligers een geldig VOG te overleggen volgens de richtlijnen van Scouting Nederland.
Via de regio kan zo'n VOG gratis aangevraagd worden.