Heb je een EHBO-diploma (Oranje of Rode Kruis) en wil je binnen Scouting meehelpen vrijwilligers instructies te geven over EHBO. Word dan thema-instructeur EHBO bij je regio. Zie website over snelcursus thema-instructeur EHBO: https://www.scouting.nl/scoutingacademy/regio-en-land/voor-instructeurs-trainers-en-opleiders/ehbo-snelcursus-thema-instructeur#ik-ben-al-ehbo-instructeur-wat-nu .

De cursusdagen zijn 9 en 16 september in Delft/Den Haag of direct omgeving. Het assessment is rond 30 september of begin oktober.

Aanmelden kan door een email te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (Steffan) en naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Nieuwe instructeurs zijn van harte welkom bij ons team (Regio Vlietstreek/Den Haag, Delfland en Rond de Rotte, maar regelmatig ook hierbuiten actief), maar natuurlijk kunnen ze ook een team in een (eigen) regio zonder EHBO-team starten.

EHBO-team regio Vlietstreek,