Wil jij je inzetten voor een prachtige doelgroep? Behoren tot de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland?
En ben je goed in verslaglegging en plannen? Versterk dan onze Regioraad Vlietstreek. We zoeken een:

Secretaris regiobestuur

Wat vragen we?

• Affiniteit met Scouting;
  • Beheersing van het Nederlands, in woord en geschrift;
  • Je kunt de regio representeren naar bijeenkomsten;
  • Verslaglegging van 2 tot 4 bijeenkomsten per jaar;
  • Versturen van uitnodigingen voor regioraden en -bijeenkomsten;
  • Overige secretariële zaken, zoals archivering of in- en uitgaande post behandelen.

Wat bieden we?

• Een leuk bestuursteam om in te werken;
  • Een mooi doel om je voor in te zetten;
  • De regio faciliteert scoutinggroepen die leuke activiteiten voor de jeugd organiseren en ondersteunt bij de professionalisering van leiding;
  • Mooie aanvulling voor je cv.

Nadere informatie via Maaike van Leeuwen (interim-secretaris) of voorzitter van de regio Babette Tresfon via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..