Belangrijk: vanaf dit nieuwe seizoen hebben we een nieuwe trainingscoördinator: Joost Kamphuisen, hij neemt het stokje van Bob van Bree over, Bob blijft nog wel als trainer actief in het team.
Er is ook een nieuw e-mailadres voor het trainingsteam:

Zoals jullie ondertussen gewend zijn kunnen er trainingen worden aangevraagd als maatwerk bij de groep thuis, wensen in die richting kunnen kenbaar worden gemaakt via ons email adres.

Een belangrijke datum is: 5 oktober 2020, op die avond organiseren we ism de praktijkcoaches van de regio's een avond voor praktijkbegeleiders en groepsbegeleiders, de avond start om 19:30 in het clubhuis van scoutinggroep De Hoeve, Groeneveld 66 in Rijswijk.
Behalve verbinding maken en met elkaar ervaringen uitwisselen is er zeker ook ruimte om wenselijke onderwerpen te bespreken of verdiepen, als jullie wensen hebben betreft onderwerpen of specifieke vragen die jullie graag behandeld zien laat ons dat weten via ons mailadres zodat wij ze in de planning kunnen opnemen.
Als je van plan bent te komen horen wij dat ook graag ivm enige logistieke planning.

Daarnaast de "standaard" trainingen door ons verzorgd in 20-21:

Basis Leidingsvaardigheden-1   21-22 nov 2020 te Eendenkooi (alle speltakken)

Basis Leidingsvaardigheden-2   20-21 feb 2021 te Eendenkooi (alle speltakken)

Kampvaardigheden 27/28 mrt 2021 te Eendenkooi

Teamleiderstraining 21 mrt 2021 te Scoutburght

Landelijke trainingen met mooie onderwerpen, zeker de moeite waard voor praktijkbegeleiders en groepsbegeleiders: