Regiobestuur op groepsbezoek

Op zaterdag 1 oktober zijn we gestart met het project Spelkwaliteit.

De afgelopen tijd hebben we jullie hier al vaak over geïnformeerd, maar we zetten de zaken nog even op een rijtje. De dag en avonden zijn bedoeld voor praktijkbegeleiders en groepsbegeleiders. We raden het aan om per groep met twee personen te komen. Mocht één van de twee een avond niet kunnen, blijf je zo toch op de hoogte van de informatie. Heeft jouw groep nog geen praktijkbegeleider, stuur dan de perso(o)n(en) die zich bezighouden met de deskundigheidsbevordering binnen je groep.

In verband met de inkoop van koffie, thee, koekjes en natuurlijk de zaterdaglunch, stellen we het op prijs dat je je tijdig opgeeft via de mail en wel naar het volgende email adres (dus NIET in antwoord op deze mail) Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Op Zaterdag 1 oktober doen we twee sessie in één dag. De locatie is het clubhuis van  Scoutingvereniging "De Hoeve", Groeneveld 66, 2286 NB Rijswijk

De koffie staat klaar vanaf 9.30 uur en we starten om 10.00 precies. Eindtijd 16:30 uur. De overige twee sessies vinden plaats op dinsdagavond 1 en 15 november op het clubhuis van Scouting Van Weerden Poelman, ILSY-plantsoen 9, 2497 GA  Den Haag (Ypenburg). De koffie staat klaar vanaf 19.00 uur en we beginnen om 19.30 precies. Eindtijd is rond 22.00 uur. Vertrouwende dat jullie hiermee alle benodigde informatie hebben, mocht dat niet zo zijn dan kunnen jullie voor vragen via email terecht op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.