Op vrijdagavond 7 december is het 2e Bestuurscafé georganiseerd. Deze keer ook toegankelijk voor alle groepsbesturen in Regio Vlietstreek. Het 1e Bestuurscafé was in juni 2018 gestart voor de deelnemers aan de trainingen Bestuursontwikkeling.

Locatie: Clubhuis de Blub, Waterscouting Dorus Rijkers, Jaagpad 3, 2288 AB Rijswijk, website Dorus Rijkers

Tijd: inloop vanaf 20:00 uur, einde ca 22:00 uur.

Programma:

1. welkom en wie is wie

2. inleiding door gastspreker Maurice van der Leede, bestuurslid landelijk bestuur Scouting Nederland met portefeuille HRM, over "De rol en taken van een landelijk bestuurslid en zijn aandachtsgebieden Vrijwilligers, Trots en Zichtbaarheid"

3. informele contacten/netwerken

In verband met de catering door Scouting Dorus Rijkers willen we graag weten wie van plan zijn te komen. Aanmelden via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.