Het regiobestuur nodigt leiders, bestuursleden, begeleiders en ondersteuners van de groepen in Vlietstreek en de regiovrijwilligers uit voor de RegioBorrel op zaterdag 27 januari 2018 van 17:00 tot 19:00 uur.  Locatie: Hubertus Brandaan, Oosteinde 144 Voorburg.

Regioborrel heeft als doel om de actieve vrijwilligers bij de scoutinggroepen in Regio Vlietstreek de gelegenheid te bieden om elkaar te ontmoeten en te netwerken. Het regio bestuur zal van de gelegenheid gebruik maken om op ludieke wijze terug te kijken naar afgelopen jaar en informatie te geven over het komende seizoen.  Aanmelden via SOL of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ivm. de catering.

Leiding is met name ook uitgenodigd.